Korespondencja elektroniczna z organem administracji publicznej w okresie przejściowym

Opublikowane przez pzp24.pl

„Cyfryzacja jest koniecznością, ale generuje spore problemy”. Tym mocnym stwierdzeniem rozpoczęliśmy nasz webinar. Zdaniem naszego eksperta Konrada Dydy, prawnika specjalizującego się w zamówieniach publicznych, okres przejściowy, w którym będzie następować cyfryzacja może potrwać realnie nawet kilka lat, choć minister ds. informatyzacji ogłosił obowiązywanie pełnej dostępności cyfrowej najpóźniej na 1 stycznia 2024 roku. Wiele kwestii pozostaje otwartych, jak np. to, w jakiej sytuacji prawnej i technologicznej przyjdzie nam w tym okresie funkcjonować. Temu poświęciliśmy spotkanie online, do obejrzenia którego zapraszamy.

Poruszamy kilka zagadnień z tej szerokiej tematyki:

  • Korespondencja elektroniczna w sprawach administracyjnych – najważniejsze zasady.
  • Charakterystyka regulacji przejściowych.
  • Kiedy pismo wniesione drogą elektroniczną można pozostawić bez rozpoznania?

Podobała Ci się ta pigułka wiedzy? Działasz w sektorze publicznym? Chcesz dowiedzieć się więcej o rozwiązaniach do realizacji postępowań podprogowych oraz zgodnych z ustawą Prawo Zamówień Publicznych? Sprawdź, co możemy dla Ciebie robić. Skontaktuj się z naszym ekspertem, który odpowie na wszelkie pytania, umówi się z Tobą na konsultację online lub w siedzibie Twojej firmy.